Bilddagboken!

Slog mig en tanke idag på jobbet att det är väldigt många som skriver och kommenterar mina kort som jag tar och lägger in i min blogg här men även på min hemsida www.mickez.se Det är förståss naturligtsvis väldigt kul att så många tycker om de bilder/kort jag tar. Fotografering hör till ett utav mina största intressen. Vill ni se kort som jag tagit och som jag tar så ska ni besöka en väldigt bra sida på nätet som heter Bilddagboken.se där lägger jag in mycket av de kort som jag tar med min digitalkamera.

Allt ni behöver göra är att skriva www.bilddagboken.se sedan söka fram wolfmicke74 så finner ni min sida där inne och i dags läge har jag lagt in lite mer än 2000 bilder men det fylls ständigt på då jag har bilder som jag vill lägga in där. Bjuder här på en vacker bild och vy som jag tog förra året då jag var upp till Torsby på semester det är en vacker vy tagen från Hovfjället. Och håll med om att det är vackert.

Fridens Mikael.

Hovfjället.

Kommentera här: