Regnig dag men en skön lång promenad efter jobbet!

Vaknade i morse av att det smattrade ganska rejält mot min balkong det var så mysigt och skönt så jag låg kvar i sängen i tio minuter och lyssnade på det innan jag steg upp. Åter en ny dag halvlek på veckan och ännu en arbetsdag låg framför mig. Duschade på med arbetskläder innan det bar iväg till jobbet. Samma ritual stämpla in sedan en kopp kaffe innan det var dags för lite frukost och sedan börja arbeta. Fick en mycket trivsam och fin dag ändå trots att regnet vräkte ner stundtals utanför då är det skönt att vara inomhus och arbeta.

Regn.Hultet.Hultet.

Hultet.Hultet.Hultet. 

Kryssade ut från jobbet vid fyra och styrde hemåt för att byta om lite innan det bar iväg igen. Åkte upp till Hultets friluftsgård där jag skulle gå fem kilometers spåret men valde 2,5 känns som en bra början. Har bestämt mig för att börja gå ut och gå minst 2-3 gånger i veckan gå något motionsspår. Så jag kommer igång med lite mer motion det är ju så behövligt för min del. Det hade börjat mörkna då jag gick men det var mysigt på något sätt ändå. Stannade efter vägen och tog lite bilder också då jag alltid har med mig min kamera.

 

Fridens Mikael.

Kommentarer:

1 AnnMarie:

Lista dina favorit låtar! Mickez topp 5 dansband =)

Jag gissar att Hedins kommer på nr 1

Kommentera här: