Fredag sista arbetsdagen i veckan!

Så har det åter blivit fredag och idag har jag sån gräslig huvudvärk som inte alls känns bra. Men tog en panodil då jag kom hem och lade mig en timme så nu är man åter på banan och med i matchen. Det är aldrig kul då man drabbas av eller får huvudvärk. Tycker det är något speciellt med fredagar det är sista arbetsdagen på veckan och det känns så skönt på eftermiddagen då jag tar mig en kopp kaffe på mitt arbete. Sedan jobba vidare innan det är dags att kryssa ut och ta helgen.

Natur.Natur.Natur. 

Åkte hem och lade mig för att vila mitt huvud och försöka bli kvitt min huvudvärk. En timmes sömn så var man med igen satte mig och kikade på Let´s dance för att se hur det skulle gå för Tina Thörner hon är ju Värmlänning. Så det är klart man håller en tumme för henne och hennes danspartner Tobias. Nu gick hon vidare till nästa vecka vilket gläder så otroligt mycket. Satt sen vid datorn och kikade runt lite innan det var dags att bädda ner sig och sova. Åter en vecka var gjord.

Kommentera här: