Skön låt då jag tränar på gymmet!

Har skaffat eller hade en mp3 spelare hemma som jag tänkte att denna blir perfekt att ha på gymmet då jag tränar. men märkte ganska snabbt att det funkar inte riktigt att springa på gå bandet eller köra maskiner med kramgoa låtar i lurarna det är ju annars den musik dansbandsmusik som jag tycker mycket om i vanliga fall. Nej här ville ja ha lite mera fart och tryck i musiken så det fick bli hårdrocksmusik varvat med en och annan lite lugnare låt. När jag var yngre var det just hårdrocksmusi som jag lyssnade på. Detta band är ju metall hjältar Judas Priest de har hängt med genom hela min uppväxt från då jag var runt tio tills idag och de kommer följa mig många år till hoppas jag men denna låt och hela detta album är ett av de bästa jag hört med ett hårdrocksband Judas Priest "Painkiller" med Rob Halfords underbara stämma.


Kommentarer:

1 oyvinds:

dina HTML-koder för YoTube blev tagit med som text, inte HTML så YoTubz videoen syns inte. :-/

2 Sofia:

Vart tränar du? :)

Kommentera här: