Solnedgång en underbar kväll!

Såg en dag en eftermiddag på mitt arbete att vädret ute var så kanonfint och varmt så jag bestämde mig för att styra ut efter jobbet och fota lite samt läsa en god bok. Åkte hem och packade lite snabbt i ordning allt jag skulle ha med mig. Packade ner lite vatten ett kex paket fast jag äter knappt inga kakor längre så ville ja ha något med mig att fika på. En god bok mitt skrivblock sedan var jag redo att ge mig av och ut vädret var så soligt och varmt så jag skulle bada också tänkte jag.
 
 
Styrde ut till ett ställe som jag brukar åka till och fotografera även skriva en hel del nya dikter där. Stannade en liten stund innan jag for vidare mot den plats som jag först tänkte besöka. När jag väl kommer fram svänger ner mot vattnet ser jag två killar där en är helt naken som jag ser precis allt men det gör mig inte ett dugg bara kul att få titta lite.
 
 
 
Plockade ut de saker jag skulle ha med mig för nu hade jag en liten bit att gå tills jag var framme vid mitt mål som jag hade. Lade ut mitt badlakan som jag hade med så otroligt skönt ligga på en klipphäll och bara titta på himmlen hur de små molnen rör sig.
 
 
 
 
Tog fram boken och läste lite i den "Skamfläck" heter boken som är en bok av en författare som heter Caroline Engvall som är en av de bästa författtare som jag läst. Denna bok och en annan bok hon skrivit "14 år till salu" Har berört mig så mycket. Tog fram mitt block och började skriva på en ny fin dikt om ensamhet och saknad efter kärleken den blev riktigt fin då den blev klar.

 
skrev på en dikt då två änder kom simmandes i vattnet så jag delade med mig av mina kakor som jag hade med mig. Om sanningen ska fram fick de alla kakor av mig. Filmade dom lite och bara myste av denna fina kväll som var. När så klockan slog tio då bestämde jag mig för att åka hemåt.
 
 
 

Kommentera här: