Evigheter sedan en bild togs!

Regn, regn, regn och åter regn så skulle jag kunnat ha skrivit alla inlägg i min blogg säg de senaste två månaderna. För det har regnat nästan varje dag och blåst de senaste veckor och dagarna. Men se idag kikade solen fram och jag började fundera driver någon med mig och min fråga blev direkt var har du varit jag har saknat dig så mycket. Vissa saker har jag inte kunnat göra har inte varit ute på snart två månader och fotat så som jag vill. Men idag då solen var framme passade jag på att sluta jobbet lite tidigare tog mig en tur ut med bilen och allt kändes som vanligt.

 
 

 

En befrielse en skön känsla att åter kunna greppa min kamera och ta lite bilder. Styrde till platser som jag varit vid förut ut till Värnanäs sedan vidare mot Kungens rastplats. Så fint stunden innan och efter att solen gått ner för dagen hoppas bara vi ses i morgon med.

 
 

 

Jag fick en stunds härlig känsla i kroppen jag inte fått känna på väldigt länge. Det är så rogivande för kropp och skäl att åka ut och fotografera tycker jag. Man kan skapa något med sina bilder man väljer själv motivet.

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: