En fin höstdag i Kristinehamn!

Det både märks och känns att nu är hösten här den har kommit med ett stort kliv. Men det är samtidigt en årstid jag älskar och tycker så mycket om för då åker jag ut ganska mycket och fotograferar. När löven och bladen på alla träd byter färg och samtidigt som solens strålar gör sitt till ja då är det vackert.

 
 

 

Och vackert var det verkligen då jag tog en tur ut på valdagen för att fotografera. Först åkte jag och röstade vilket kändes stort och högtidligt sedan bar det ut för att fotografera. Vädret var underbart en verkligt fin höstdag i Kristinehamn.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

For iväg med min bil ut för att fotografera och det var en väldigt vacker höstdag. Blev inte så lång tur men tillräckligt lång för att jag skulle få chans att ta lite fina bilder. Åkte först till en camping och bad ställe som heter Revsand där stannade jag till med min bil gick runt och tog så mycket fina bilder. En stund senare svängde jag in vid Hults sommarhem ett mycket fin plats.

 
 

 

Steg ur bilen och tog så fina kort där stannade till och tänkte på vad lycklig jag kan vara som får bo i ett sånt här fint tryggt land. Stod så länge vid vattnet kände vindarna blåsa omkring och mot mig och det var underbart härligt. Tog lite fler bilder samtidigt som solen långsamt gick ner. En väldigt fin höstdag var till ända så jag rullade hemåt för att följa valvakan och kunde till min stora glädje konstatera att vi får en ny regering i Sverige det gör jag tummen upp på.

 
 

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: