En fin dag men blåsig!

Blev en riktigt fin om än blåsig dag men det var gott ändå. Efter arbetsdagens slut blev det en kort tur ner till stan och kika runt lite i affärer. Hade en del småsaker jag skulle handla. Gick förbi Dressman och utanför hade de ett ställ med skjortor med en skylt ovanför 70%. Tog en skjorta gick in och frågade Fia vad denna kostade ja svarade hon det blir sextio kronor då reste jag ut och kikade och hittade två skjortor till som jag tog. Alltså tre skjortor till en kostnad av drygt två hundra spänn. Vilket kap kände jag.

 
 

 

Men jag måste prova de med för jag valde en storlek mindre än vad jag brukar köpa så jag chansade lite där. Gick sedan och tippade men inte hade jag någon tur fick glädja mig åt att Degerfors vann och att Södertälje tog sitt tredje raka SM guld i basketligan. Blev lite fina kort till min blogg.

 
 

 

Började sakta rulla hemåt nöjd och belåten med mina kap och fynd som jag gjort. Men styrde ut en bit från där jag bor och fotograferade lite. Gick en stund vid vattnet och tog lite bilder men det blåste väldigt hårda kalla vindar så jag bestämde mig för att gå till bilen och styra hemåt.

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: