En tur till stan en fin lördag!

 

Vaknade vid halv åtta i lördags morse och kände mig så glad då jag kikade ut och fick se det vackra fina vädret en klarblå himmel och en stor sol som värmde. Blev så himla glad då jag fixade till frukosten och slog mig ner vid mitt köksbord. Efter frukosten styrde jag hem hämtade min broder och mamma som skulle med ner till stan.

 
 

Parkerade och knallade in mot centrum. Glädjande var det mycket folk som hade samlats och som var ute i de olika affärerna och shoppade. Själv köpte jag en ny skjorta till kvällens dans fick också välja en balkong som de sedan small sönder i den låg e lapp. På lappen stod det hur mycket procent jag skulle få det blev fem men alltid något tänkte jag.

 
 

När jag sedan tippat var jag klar så jag bjöd min mamma och bror på en fika på stan. Kaffe och en cocosrulle smakade mycket gott. Fikade klart och åkte sedan hemåt nöjd efter ett par timmar på stan. TACK till alla fina köpmän handlare i Kristinehamn det är med glädje jag handlar på hemmaplan.

Fridens Mikael.

Kommentera här: