En tur till stan en kväll för att fotografera lite

 
 

Tog mig en kväll en liten tur ner till stan för att göra ett fotojobb vår lokaltidning har i sitt skyltfönster gamla tidningar uppslagna. Och på ena sidan stod det om vår bordtennisförening det tog jag kort på. När det var gjort så tog jag mig en skön promenad och fotade lite i skyltfönster och även en del affärer som tyvärr skulle slå igen eller byta och flytta tog jag med kort på.

 
 

Så mycket intressant och fint fann jag att föreviga på bild blev en hel del bilder tagna. Gick vidare och fick till så fräcka fina bilder av staden nu när det började skymma och mörkret lägger sig. Jag fick krypa ner på knä nästan lägga mig ner för att få till ett par av bilderna.

 
 

Vattnet Varnan som älven heter som rinner genom Kristinehamn låg spegelblankt och husen gav så fina skuggor i vattnet. Tog lite fler bilder och kände mig så himla nöjd med allt. En fin fontän som lyste upp förevigade jag som sista bild i kameran. Åkte hem laddade in bilderna i datorn och spänd var jag och bilderna blev så lyckade och fina då jag kikade på de i datorn.

Fridens Mikael.

Kommentera här: