After work med mina arbetskollegor

Så var det åter dags att bege sig ut till en arbetskollega som bjudit ut och hem oss till sin loge för en trevlig kväll. Förra året var så himla trevlig och fin där. jag hade gjort mig klar i god tid och min snälla pappa skjutsade ut mig dit. Sista biten gick jag till fots och det var så otroligt skönt. Mitt ute på landet bor dom där givk jag bland hundkex, smörblom och lupin.
 
 
 
Fram kom jag först av alla men det var så skönt så jag fick slå mig ner i deras nybygda bar som de gjort i ordning så fint. Satte mig med min öl och bara njöt detta är verkligen livskvallité på hög nivå. Sedan kom de andra inrammlandes en efter en. 
 
 
 
Fick efter en stund så himla go mat pulled pork (Stavningen) så himla gott och gott att sitta dör och ur högtalarna strömmade Thor Erics Sju ensamma kvällar. Satt ute så länge innan vi flyttade in på logen mer dryck och en massa go musik. Det blev även en hel del spontandans och pilkastning efter ett par öl märkte jag att jag kanstade pil riktigt säkert. En trevlig kväll blev det tack till Lisa såklart , din man och Marcus och Anna som var snälla och skjutsade hem mig.
 
Fridens Mikael. 

Kommentera här: