En underbar dag = med en ny bok att börja läsa.

Har nyss avslutat min senaste bok som jag läste självbiografin om gamle landslags och fotbolls målvakten Magnus Hedman "När ljuset släcks" Den var riktigt bra boken bra på det sätt att magnus har skrivit allt. han har inte valt bort något utan precis allt är bra glädje, toppar men även dalar sitt missbruk tar han upp så gripande fint. Jag har alltid gillat Magnus för hans sätt att vara och inställningen till idrotten. 

Nu vänder jag blad har tagit tag i nästa bok även den om en friidrottare en kvinnlig sådan som jag sett upp till så enormt mycket genom åren. Jag har haft både tur och glädje att se Carolina Klüft tävla. Efteråt fick jag bli fotograferad tillsammans med henne och jag fick även hennes autograf. 
 
Tog mig en god kopp kaffe gick ut på min balkong och slog mig ner för att läsa lite i detta underbara väder som är här idag i Kristinehamn. Det är så rogivande för själen. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: