Fototurer på semestern

 
 

När jag hade semester nu så var det en extrem sommar och enorm värme. Det har varit väldigt varmt så varmt att jag inte orkat göra så mycket av vad jag på förhand planerat att göra. Men så har det varit för alla inget unikt för mig eller min del.

 
 

Jag har varit på många olika platser i många olika miljöer och fotograferat. Något jag älskar att fotografera är sent en kväll när solen precis går ner det är oslagbart. Det har i sommar trots denna enorma värme blivit ett par turer ut för att fotografera lite fina naturbilder.

 
 

Att få brygga på kaffe hemma sedan göra några goda smörgåsar och sen tar en tur ut i naturen är svårslaget. Det är så rogivande och samtidigt avkopplande för kropp och själ. Jag går in i min lilla egna bubbla och värld då jag åker ut på mina små äventyrliga resor.

 
 

Har här samlat ihop en del av alla de naturbilder som jag fotograferat i sommar under min semester. Det har blivit många varierande bilder i olika miljöer. Så håll till godo med en rejäl bild bomb från några av mina foto turer i sommar fler bilder kommer i ett annat inlägg.

 

 

 

Kommentarer:

1 Richard:

Vilken folkparksentre är det ?

Svar: Hej Richard!
Det är entrén till Björneborgs folkets park utanför Kristinehamn.

Mvh Mikael.
Mikael

2 Margareta:

Hej Mikael gillar dina bilder från skogen vad är Myggbo för ngt undrar ett pat 08or

Svar: Hej Margareta!
Kul att du gillar min blogg och tycker om de bilder jag fotograferar. Just "Myggbo" vet jag inte vad det är riktigt för ställe fastnade för skylten och namnet.

Mvh mikael :)
Mikael

Kommentera här: