Ett tips om min väns YouTube kanal

 

 

Jag har inte så mycket kunskap inte än i alla fall över hur Youtube funkar fullt ut. Jag har en egen kanal där men har inte tänkt så mycket på detta. Men jag har en väldigt fin vän som heter Lina och hon har en kanal / sida på tuben där hon lägger in egna små filmer som hon gör. Hon försöker få lite fler följare fler som prenumererar på hennes kanal. Det fick jag lära mig att man kunde göra. Jag har förstått att man kan prenumerera på en kanal på tuben och när jag kollade på min sida så har jag glädjande över femhundra som valt att följa mig och se mina på de filmer jag lägger ut främst från de danskvällar jag är ute på men även lite annat med. Jag är er alla evigt tacksam som valt att prenumerera på min kanal. Skulle samtidigt bli otroligt glad om ni ville prenumerera på min fina vän och hennes kanal på tuben med.  Här följer en liten presentation som hon själv skrivit ihop. LÄngst ner finner du några filmer som hon gjort.

 

 
 

 

SukiChan, en youtuber med få följare men det växer sakta. Jag filmar och redigerar på datorn från ett spel som kallas Feral Heart. Jag redigerar i program som heter Vegas Pro, det jag använder för att filma i spelet är ett program som heter Bandicam. På min kanal lägger jag upp musik videor från spelet. Det krävs en hel del tid och ett jäkla tålamod men allt arbete lönar sig i slutändan. Jag är inte så duktig än men det kommer med tiden. Kom och följ mig här hittar du lätt min kanal:  Hej svejs från Lina.

 

Här är länken till henens YouTube kanal gå gärna in och prenumerera på den. 

 

https://www.youtube.com/channel/UCXFBrGE32IKS-BULmEG29Xg

 

 

   
 
Fridens Mikael.

Kommentera här: