Foto tur med en go fika vid vår fina hembygdsgård

 
 

Denna Allhelgons dag valde jag på förmiddagen att ta bilen ut för att fotografera lite. Vädret var väldigt fint eller för mig perfekt foto väder. Styrde först ner till vattnet en bit från där jag bor för att ta lite bilder. Gick runt där i mina egna tankar och fotade en massa bilder. När jag så var nöjd styrde jag vidare upp till vår hembygdsgård.

 

 
 
 

Där skulle jag fotografera lite fler bilder och även ta en fika det kan jag varmt rekommendera. Gick runt först och tog en hel del fina bilder som jag blev så nöjd med där jag på mitt sätt lyckades fånga hösten ordentligt. Vattnet brusade från det lilla vattenfallet och jag stannade upp för en liten stund och andades in luften och det stilsamma.

 

 
 
 

Sedan gick jag tillbaka till Norrgården som det heter för att fika där. Så gott det skulle smaka nu med en smörgås en liten bit morotskaka och så kaffe såklart. Satt där och njöt av lugnet och tystnaden. När jag så hade fikat klart åkte jag och handlade innan jag rullade hem för att få i mig lite mat. Väldigt nöjd med denna dag och lilla foto tur.

 

 
 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: