God Jul & Gott Nytt År!

Så vill jag ta tillfället att få önska alla mina vänner och läsare/ följare av min blogg Wolfmickes blogg en riktigt God Jul samt ett Gott Nytt År. Njut av gemenskapen och känn värmen och dofter av julmat och allt det andra.
 

Jag vill också slå ett slag för en fond som en av mina finaste vänner världens finaste Åsa Karlström skapade för fem år sedan ”I kärlekens tecken” Hon har ett stort riktigt stort kärleksfullt hjärta för alla medmänniskor med så mycket värme och omtanke. Hon har tillsammans med ett gäng andra och sponsorer samlat in över 500 julklappar till barn i vårt i samhälle. Hon ser alla människor och ställer upp genom sin fond /organisation.. ” Organisationen I kärlekens tecken är en fond som hjälper behövande familjer genom att erbjuda en matkasse med julmat eller se till så att deras barn åtminstone får en oförglömlig sommarupplevelse.” kan man läsa på fondens sida. Jag har som så många gånger förut låtit mitt stora varma medmänskliga hjärta tala och tänker donera ett litet bidrag till denna fond så kanske jag kan lyckas glädja andra människor och framförallt barn. 

Alla ska ges rätt att få fira en jul med ljus , värme och gemenskap. Jag vill att alla barn ska få känna den villkorslösa kärlek jag fick av min far och mor att de ska få uppleva och göra det jag som barn fick göra. Så från mig till er alla en riktigt God Jul. https://ikarlekenstecken.se/

K
ram till er alla och med önskan om ett fint 2019.  Fridens Mikael.

 

Kommentarer:

1 Jan-Åke:

Tack för att vi får följa med i vad du gör genom att följa din blogg! Jag önskar dig och din familj en riktigt fin och God Jul & Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Jan-Åke

Svar: Hej Jan-Åke!Kul och trevligt med följare i bloggen min. Önskar dig detsamma en riktigt fin God Jul och ett Gott Nytt År. Ha ett fint 2019. Mvh Mikael.
Mikael

Kommentera här: