Skogspromenad

 
 
 

För mig finns inte mycket som är skönare än att brygga på kaffe hemma packa ner mina fotogrejer och min kamera sedan ta en tur ut med bilen och ta en skön promenad ut i skogen. Att vandra runt där i sina egna små tankar och funderingar är så himla skönt och avkopplande.

 

 
 
 

Jag hade ett mål att åka och kika på resterna av en gammal fornborg sagt och gjort så drog jag iväg. Parkerade bilen sedan gick jag en bra bit innan jag nådde fram och fick slå mig ner på en bänk där jag fick plocka fram kaffet som jag hade med och lite goda bullar som smakade mycket gott.

 

 
 
 

Satt där och bara kopplade av njöt av den fina naturen och det riktigt sköna vädret med. Så gott där satt jag kvar men sedan gick jag en liten bit till och tog lite mer bilder innan jag vände om och gick tillbaka till bilen.

 

 
 
 

Det hade börjat skymma och solen gick ner så sakta bland trätopparna. Så jag packade in allt i bilen och rullade sedan hemåt. Så skönt komma hem och tappa upp ta mig ett varmt bad och bara slappa resten av kvällen innan det var dags att tömma kameran på bilder från min lilla tur.

 

 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: