Kvällspromenad i Kristinehamn

 
 

När man som jag arbetar om dagarna med människor då är det mycket ljud och mycket liv runt omkring mig. Då är det skönt på kvällen att ta en skön lång kvällspromenad. Få rensa huvudet och reflektera lite över dagen som varit och ladda energi för nästa morgondag.

 
 

Det var ganska skönt väder ute trots att det blåste en del så var det ändå skönt. Gick där i mina egna små funderingar och tankar. Stannade då och då och tog fram kameran för att ta lite bilder.

 
 

Fortsatte ner mot järnvägsstationen för att ta lite bilder där och runt omkring. Nu började det skymma och solen försvann det ljusa bytte plats med mörkret. Gick förbi en gammal industrifastighet ljuset där var riktigt bra så det blev lite bilder där med.

 
 

Började så smått känna mig nöjd med de bilder som jag fotograferat. Vände om och började gå hemåt. Nu skulle det bli skönt att komma hem in i värmen. Sedan slå sig ner vid datorn och kika på bilderna jag tagit under kvällens promenad.  

Kommentera här: