Loppis tur till Pingstkyrkans second hand

 

Då och då brukar jag ta mig en tur ut till Pingstkyrkans second hand här i Kristinehamn ute på Mariebergs området och alltid hittar jag något att köpa.  Denna lördag skulle inte bli något undantag för min del.

 
 

Det är väldigt kul spännande och intressant att besöka loppisar. Jag samlar inte på något speciellt förutom frimärken i viss mån lite skivor men det är allt. Jag steg upp tidigt och gjorde mig klar och drog sedan iväg.

 
 

Loppisen öppnar klockan nio på morgonen så jag såg till att vara där redan tjugo i nio. Redan då var det en liten kö.  Strosade runt och hittade lite cd skivor , dvd filmer men också en riktigt snygg tavla med motiv från Kristinehamn. Den kommer bli så fin i min hall tänkte ag direkt.  När jag kände mig färdig och nöjd betalade jag och styrde vidare hem till far och mor för att dricka lite förmiddags kaffe.

Fridens Mikael. 

Kommentera här: