Hämta paket blev samtidigt en riktigt skön långpromenad

 
 

Ett av mina största intressen är som många läsare och följare av min blogg kanske förstått fotografering. Nu sitter jag hemma och går igenom mina externa hårddiskar och tittar på bilder som jag genom årens lopp fotograferat. Samtidigt väljer jag ut bilder som jag sedan beställer uppförstoringar på och ramar in till egna tavlor.

 
 

Det är många som varit på mig och tyckt att du måste göra något med alla fina bilder du fotograferar.  Sagt och gjort nu blir det av och fint blir det. Fick en avisering att jag hade ett paket att hämta ut med kort. Bestämde mig för att låta bilen stå i garaget och istället ta en skön promenad.

 
 

Det blev en riktigt skön lång kvällspromenad. Fortsatte från OK och gick vidare. Förbi vår järnvägsstation där jag stannade till och tog lite bilder. Bredvid ligger Norra verken som är en stor gammal industri byggnad med flertal företag. Tog lite där med innan jag promenerade vidare.

 
 

Hembygdsgården nästa det blev nästa lilla stopp på min kvällspromenad. Slog mig ner på en bänk och njöt av den vackra natur och omgivningarna där. Kameran åkte fram flertal gånger tog en massa fina bilder.

 
 

Gick sedan vidare Övre Kvarn och upp till ett industriområde som heter Haga. Sedan började jag så sakta färden och promenaden hemåt. Började känna mig lite mör i mina fötter men inget för övrigt. Det var riktigt skönt stannade till vid min gamla skola.

 
 

När jag sedan kom hem började jag räkna att jag varit ute och gått i två och en halvtimme vilket inte är så dåligt utan riktigt skönt. Lade in alla bilder i datorn och valde ut till min blogg.

Fridens Mikael.

Kommentera här: