Höstfärger i Kristinehamn

 
 

Här i Kristinehamn där jag bor har vi nu denna vecka haft ett par riktigt vackra fina soliga höstdagar. Vädret och solen har varit så fantastisk fin och värmande. I fredags efter jobbet bestämde jag mig för att ta mig en liten tur ner till staden för att fotografera lite.

 

 
 

Och vädret var väldigt fint solen lyste upp träden så otroligt vackert och fint. Kameran åkte fram och jag tog en massa fina bilder. Så fin årstid hösten är. Tog en massa bilder och njöt i det fina vädret.

 

 
 

Så kom även min bror och vi tog lite fler bilder. Vi gick vidare mot vår stadspark här i Kristinehamn. Passade på att kolla in den nya bron och även gå över den. Det är en bro som många har haft åsikter om men den var skapligt fin tycker jag.

 

 
 

Nöjda började vi sakta gå mot bilen för att åka hemåt. Då hade solen börjat gå ner och kylan göra sig påmind.

 
 

 

Fridens Mikael. 

Kommentera här: