Loppisrunda i Kristinehamn

Lördagar är det väldigt mysigt att vakna sitta ner i köket tidig morgon med en kopp kaffe och bara njuta av lugnet och tystnaden. Något som jag också tycker mycket om är att gå på loppis. Här i Kristinehamn har vi ett par stycken.

 
 

Nu skulle Djurskyddet anordna ett storloppis så dit bestämde jag mig för att fara. Efter en kopp kaffe hemma hos far och mor så drog jag iväg. Det regnade ute men det bekymrade inte mig något nämnvärt.

 
 

Svängde ner till första industrigatan där de har sitt och det var redan mycket folk där vilket är glädjande. Jag hittade två cd skivor med Thorleifs innan jag for vidare.

 
 

Bestämde mig för att åka upp till Fyndboa vilket var trevligt. Där hittade jag en hel del cd skivor. Men framförallt väldigt fina tallrikar att hänga på väggen och en fin broderad tavla. Blev nöjd med mina loppisfynd. Nu ska jag klura ut vart jag ska sätta dom i min lägenhet.

 
 
Fridens Mikael. 

Kommentera här: