Lördag den nittonde

Lördag den nittonde är egentligen inget speciellt utan en helt vanlig dag och lördag, bara att datumet denna lördag var just nittonde. Började denna lördag med ett besök på Pingstkyrkans second hand. Det är trevligt dit brukar jag åka då och då.

 
 

Hittade lite cd skivor samt några tavlor till min lägenhet. Nöjd åkte jag hem till mina föräldrar för att ta en kopp kaffe och äta lite sen frukost. Sedan tog jag mamma och min bror med till stan på en liten tur.

 
 

Vi strosade runt och jag skulle bland annat tippa och handla lite. Det var så vackert och fint väder så jag hade kameran med och tog lite kort. Gick runt och bara njöt.

 
 

Träffade på en del folk som jag kände så det blev att stanna till och snacka lite. Gick sedan vidare. Ja Kristinehamn som jag bor i är en väldigt vacker och fin stad. Tog mer kort med kameran. Nöjda åkte vi hem för att äta lunch efter en fin förmiddag nere på staden.

 
 
Fridens Mikael. 

Kommentera här: