Promenad till stan

 
 

Jag hade paket att hämta ut så jag bestämde mig fär att ta en promenade från mitt arbete. Perfekt förena nytta med mycket nöje. Jag har den senaste tiden köpt och framförallt vunnit lite saker från Tradera så nu var det dags att hämta ut ett av paketen.

 
 

Det andra paketet inehöll en fin hoodie oche n vattenflaska med mitt stora favoritlag Södertälje sportklubb. Kände direkt då jag började gå att det var ganska kallt,råkallt och det blåste en del. Men jag gick med raska steg.

 
 

Hämtade så ut första paketet sedan gick jag vidare upp till vårdcentralen för att förnya min diabetes medicin. Dags så att gå vidare mot Pekås för att hämta ut det andra paketet. Tog fram mobile och tog en hel del bilder till min blogg och min sida på Instagram. Nöjd kände jag mig nu handlade med lite mat hem så var det dags att åka hem.

 
 

 

Fridens Mikael

Kommentera här: