Gott med svalka lika bara att vänja sig!

Svensk sommar modell 2009 så skulle kunna jag lätt kunna sammanfatta dagens väder regn och åter regn varvat med lite åska. Men det är skönt på ett sätt för då har man kunnat pyssla plockat undan lite här hemma på samma gång. Få undan på lite onödiga saker som man samlat på sig. Jag är tyvärr en sådan som gärna sparar men inget slänger i hopp om att detta ska gå att använda till något. Nu är det bara denna dag kvar sen så börjar jobbet på måndag vilket ska bli skönt och trevligt att komma igång nu är man ordentligt utvilad.


Har gjort precis allt som jag tänkt göra på min semester. Och något av det bästa var min resa ner till Uddevalla. Vädret har ju varit si och så men jag är nöjd med det också. Hoppas det håller upp ikväll då bär det ut till Ölme för att se IFK Ölme spela hemma mot IFK Örebro då får man hoppas spelet värmer och att de blir tre sköna poäng. Sedan börjar Torgfesten här i Kristinehamn idag det ser jag fram emot och den 8.e augusti kommer en artist som jag tycker mycket om Nanne Grönvall. Hon är en mycket ödmjuk och fin människa sedan har hon ett knippe bra låtar i bagaget. Gris-Nils underhåller med han kan kosten att roa och underhålla publiken men så är han ju Värmlänning med. Mina kompisar i Just 4 Fun kommer rocka på torget med samt Dublin Fair. Kul då det händer något i stan. Idag har det regnat hittills hela dagen så det har blivit till att vara inne och ta det lugnt men det funkar det med. Nu ska jag brygga på lite kaffe sedan slappa innan det är dags att åka på matchen. Bjuder er på en lite videohälsning eller snutt som ja filma från min balkong igår då det regnade så.


Kommentera här: