Facebook!

Många, många är det som är registrerade och medlemmar inne på Facebook. Det har vuxit sig till en an världens största sidor på nätet. Det dröjde innan jag skaffade mig min Facebook sida anledningen var att jag inte visste hur man gjorde men en tjejkompis sade att gör så och så och så här så får du allt på Svenska. Gjort så började jag som inte är så teknisk av mig att läsa, lära och förstå hur det fungerade idag har man blivit lite beroende av sidan är inne några timmar var dag och skriver snackar med mina kompisar för det kan man verkligen finna och framförallt få där inne.

 

Det roliga är att jag funnit en hel del gamla klasskamrater och vänner överhuvudtaget som jag inte sett eller haft någon kontakt med på cirka femton år. Sedan har jag självklart fått många nya vänner också och det är trevligt. Slog en tanke nu tänk vad många människor som träffats via nätet på olika sidor man börjar skriva sedan kanske det utvecklar sig till något fint och i bästa fall slutar det med bröllop och barn tillsammans. Det finns inga gränser för hur långt man kan ta en relation. Jag har tack vare nätet funnit och fått min allra finaste vän i Zarah som hon heter hon kan verkligen förstå mig hur jag tänker och hur jag mår. Hon ser direkt på mig om jag inte mår bra eller om det något som tynger. En bättre vän än henne kan jag aldrig få hon lyser upp min tillvaro. Men nu till detta med Facebook dagen då jag fyllde år tänkte jag inte så mycket på men det gjorde mina vänner där inne. Jag summerade då dagen var slut att jag hade fått en bit över ett hundra hälsningar på min födelsedag TACK jag är så varm i hela mitt hjärta och djupt rörd. Nog för att jag har ganska många vänner där inne på min lista men så många hälsningar det värmde gott i hjärtat. Om hade jag möjlighet skulle ja bjuda er alla på tårta men det går inte så den tar jag själv lite egoistisk måste man få vara på sin födelsedag.  Jag hoppas jag svarade er alla om jag missat någon som får jag be om ursäkt för det inte lätt att hålla koll på så många hälsningar på en och samma gång.

 

Fridens Mikael

Mikael.

Kommentarer:

1 Linda Johansson:

Finaste! <3 Vilken tur att Facebook finns.

Kommentera här: