Fixat en ny matta på min balkong!

Fick en känsla en dag att det snart är påsk och kanske dags att ta bort julgardinerna i köksfönstret och likaså julslingan på min balkong det är ju faktiskt vår men det sägs ju att julen vara än till påska så helt ute och cykla var jag kanske inte då. Förra året tror jag det var köpte jag en matta till min balkong men dumma jag mätte lite fel den blev en aningens för kort. Men mätte nu i igen och tog måtten med mig och for iväg efter arbetsdagens slut för att köpa en ny matta denna gång en matta som skulle täcka hela golvet på min balkong.
 
 
Styrde efter jobbet ut till Colorama här i Kristinehamn och fick sådan fin service av en mycket trevlig kille som hjälpte mig. Valde en matta som var lite mörkgråare i färgen som jag tänkte denna kommer passa fint på balkongen tog i lite då jag hade mätt så den skulle passa ordentligt.
 
 
När man som jag jobbar med att få ordning på min balkong händer det lätt att jag blir trött och tar en liten tupplur. Skönt var det.
 
 
Nu börjar det bli klart och likna något och så här blev slutreslutatet då.
 
 
 
Fridens Mikael.
 

Kommentera här: