Liten höstpromenad som blev i svartvitt!

Denna lite småblåsiga söndag tog jag mig en promenad med min kamera för att fotografera lite. Vandrade runt vår fina kyrka här i Kristinehamn sedan ner mot stan en bit. Tog en massa kort och ju mer jag gick så växte tanken att göra om bilderna svartvita det ger en helt annan bild.

 
 

 

Tog lite häftiga bilder som jag sedan skulle göra om och lägga gråskala på. Det var ett sånt underbart härligt gott väder en riktigt skön höstdag.

 
 

 

Löven blåste ner från trädets grenar och solen gjorde sitt tappra försök att tränga genom molnen. Tog lite fler bilder löven färgas så fint om hösten. Såg en and kämpa för att finna mat för dagen. Stod stilla inne på en fin gammal kullerstensgata med små trähus så charmigt och otroligt fint område. Detta var och framförallt blev en riktigt fin höstdag.

 
 

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: