Gott Nytt År!

 

Då gott folk, vänner samt övriga är det så dags att knyta ihop säcken skriva de sista raderna sedan vända blad och välkomna 2016. Ett år med en massa nya möjligheter och nya utmaningar.

 

2015 ett år som snart är till ända är ett år som personligen bjöd och gav mig såväl glädje som sorg. Jag har ett arbete som jag trivs mycket bra med där jag känner att jag som individ och person utvecklas. Jag har fått göra så många spännande möten upptäcka nya platser och kulturer. Jag har fått lära mig mycket. Träffat så mycket trevliga människor ute på mina danskvällar. Fotograferat en hel del. Tränat på med min träningsgrupp inom bordtennisföreningen här i Kristinehamn. Året har givit mig en enorm glädje i somras då min finaste vän Zarah fick sin Andreas det var ett bröllop där jag agerade bröllopsfotograf en ny erfarenhet. En dag en kväll som för mig blev ett minne för livet.

 

Tillsammans med min broder (Bröderna Brothers) Har jag fått uppleva så mycket, dansbandsfestivalen i Mariestad. Men också ett år med en del sorg i höstas då en god vän lämnade oss alla för tidigt. Hur ljus och stämningsfull dagen och begravningen var. Jag har kommit en annan medmänniska mycket närmare. Jag har motionerat en hel del, bloggat massor, samlat på frimärken, Varit på två fina välgörenhetsgalor som Åsa Karlström anordnat där alla intäkter gått till behövande. Ja 2015 har givit mig så mycket nu tar jag ett andetag ser fram emot 2016 och vad det har att ge mig. Jag hoppas jag och de i min närhet familj och vänner får vara friska och krya. och avslutningsvis en tillönskan om en värld i frihet och ett samhälle så långt bort från alla hårda ord. Och att vi alla kan göra något för att hjälpa utsatta människor på flykt så lite kan göra så stor skillnad. Från mig till er alla mina vänner och ovänner om jag nu har någon sådan ett GOTT NYTT ÅR. Kram & Kärlek från Mikael. P:s en längre årskrönika kommer i början av nästa år i bloggen.

 

 

Kommentera här: