Fotografering

Ett av mina största intressen i livet är fotografering. En fin morgon när solen går upp , en fin dag , en fin kväll när solen sakta går ner och mörkret lägger sig är svårslaget. var tid på dygnet var årstid har sin charm Det är så fint så rogivande för kropp och själ. Något jag tycker väldigt mycket om. Genom många års tid har jag fotograferat det mesta allt från fina naturbilder, till sportevenemang, danskvällar till ett bröllop som jag fotade förra året. Det är kul vad man med en kamera kan skapa och fånga på bild.

 

På sociala medier finns jag lite varstans.

 

 

På Facebook med min fotosida "Mickez fotosida"
Min blogg Wolfmickes blogg / Mickez.se
Instagram: Wolfmicke

 

 

Där lägger jag in ut en del av de bilder jag fotograferar. Här kommer ett smakprov.

 
 

Kommentarer:

1 Yvonne:

Jättefina bilder!

Du är ju ett riktigt proffs!

Synd att knott och mygg ska störa en fin sommarkväll.

Må så gott!

Yvonne

Svar: Hej Yvonne!

Tackar för ditt fina inlägg / Kommentar ja mygg och knott är inte så trevligt då man är ute och fotograferar men det hör till en får preparera sig mot dom. Jag har även en fotosida på Facebook "Mickez fotosida"


Sköt om dig och ha en fortsatt fin sommar! Mvh Mikael.
Mikael

Kommentera här: