Nytt objektiv till min kamera

 
 

För en tid ett tag sedan gick tyvärr mitt objektiv till min kamera sänder vilket såklart var tråkigt. Det medförde att jag under en tid inte ha någon kamera att fotografera med. Gick in på nätet och surfade runt och fann ett likadant objektiv som det som jag hade. Priset var absolut inget att orda eller diskutera om. Jag beställde ett på en gång.

 
 

Det dröjde drygt en och en halv vecka tills objektivet kom men när det så väl kom gjorde jag mig en kort liten tur för att testa det. Då är man lite som jag säger åter på banan.

 
 

Det blev en väldigt fin klar skärpa i bilderna. Så nöjd med mitt objektiv är jag absolut helt klart. Så nu är tanken att det ska bli lite fler bilder tagna. Det blev en tur upp till vår fina hembygdsgård här i Kristinehamn.

 Fridens Mikael. 

Kommentarer:

1 Tony:

Jättefina bilder.

Svar: Tack så mycket Tony!
Mvh Mikael.
Mikael

Kommentera här: