God Jul & Gott Nytt År

Nu är det så dags att till er alla kära vänner och framförallt följare av min blogg "Wolfmickes blogg" Få ta tillfället i akt att önska er alla en rikrigt God Jul samt ett Gott Nytt År. Tänk att jag drivit bloggen i hela 10 år. Tack för alla glada tillrop och komentarer i bloggen. I morgon blir det som vanlgt at fara hem till far och mor och min broder spela Bingolotto sedan vankas det julgröt skinkan skall också avsmakas. Men det viktigaste är ändå gemensapen tacksamheten att få komma samman och bara umgås. 
 
Fridens Mikael. 
 
 

Kommentarer:

1 Tony:

God Jul & Gott nytt!

Svar: Tony: Önskar dig detsamma och en riktigt God fortsättning
Mvh Mikael.
Mikael

2 Jan-Åke:

Jag önskar dig och din familj God Jul och Gott Nytt År!

Svar: Jan-Åke: Önskar dig detsamma och en god fortsättning. Mvh Mikael.
Mikael

3 Jan-Åke:

Jag önskar God Jul och Gott Nytt År till dig och din familj!

Kommentera här: