Foto tur om kvällen

 
 

Det är så skönt dessa fina sommarkvällar att åka ut och fotografera. Man glömmer bort både tid och plats för en stund. Man går in i sin egen lilla bubbla.

 
 

Lite gott fika sedan kameran lite go musik, vatten och sedan styra ut med bilen för att fotografera. Det ger livet en stunds skön avkoppling och det är så rogivande. Bestämde mig för vart jag skulle åka. Valet föll på Niklasdamm det är ett ställe som ligger lite norr om Kristinehamn. D’r ligger en handelsträdgård bland annat.

 
 

Vädret var så strålande vackert och fint. En väldigt fin kväll. Hade köpt fixat lite lätt mat att äta med mig också. Bestämde mig för att styra mot ett ställe som heter Niklasdamm där finns bland annat en handelsträdgård och en perlagon museum.

 
 

Det var så fint när jag kom fram dit och slog mig ner. Men började med att ta lite kort innan jag slog mig ner för att lyssna på lite musik i lurarna och äta mat. Nu började det skymma och mörkna ute men jag satt kvar och bara myste.

 
 

Det var så mysigt när mörkret lade sig och jag satt kvar en stund och bara njöt med mig själv. Svensk sommar är på många sätt helt fantastisk och helt underbar. När jag så kände mig nöjd packade jag ihop allt och styrde hemåt.

Fridens Mikael. 

Kommentera här: