Kvällspromenad vid Mariebergsviken

 
 

Vädret denna dag och kväll var riktigt fint. En nästintill klarblå himmel och en sol som värmde så gott. När jag kom hem från jobbet var det tvättstugan som hägrade. Men när det så var gjort bestämde jag mig för en liten tur ut och fotografera.

 
 

Där jag bor i Kristinehamn har jag vattnet en liten bit ifrån mig vilket såklart är härligt. Vänern ligger där. Mariebergsviken heter det med ett annat ord. Det var en riktigt fin kväll. Svängde ner och parkerade bilen och steg ur.

 
 

Solen var på väg ner och jag fick till några riktigt fina bilder som jag blev så nöjd med själv. Fotade lite mer och såg några änder vid strandkanten som jag förevigade på bild. Lite fler bilder började jag känna mig väldigt nöjd och styrde sedan hemåt.

 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: