Lördag 10:47

 
 

Jag gjorde mig klar och styrde sedan ner till stan med min bil för att möta min broder. Det blev en liten skön promenad innan vi bestämde oss för att gå och ta en fika. Just fika är något jag älskar att göra.

 
 

Det var lite folk ute på stan inte så många som det brukar med tanke på rådande omständigheter. Kände mig lite nyttig idag då jag köpte en smörgås till kaffet. Mamma ringde på mobilen och sa att det fanns mat hemma om jag ville äta där.

 
 

Sedan tog vi oss en liten kort skön promenad i stan för att fotografera lite bilder då vädret var så fint. Kameran åkte flitigt fram och det blev en hel del bilder tagna. Kommunen hade planterat så fint med blommor så de tog jag lite fina bilder.

 
 

Åkte sedan hem till far och mor för att äta mat. Tömde kameran på bilder då mamma frågade om jag ville ha kaffe det blev en fika till. Kikade lite på tv:n innan jag åkte hem. Slog mig ner på min balkong med en ny bok jag börjat läst. Knutby heter den en fängslande intressant historia.  Skrev även en ny dikt allt medan solen långsamt gick ner. En fin dag var till sin ända.

 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: