Kvällspromenad

Hade ett paket jag skulle skicka iväg och bestämde mig för att ta en kvällspromenad. Det är skönt efter en arbetsdag att ta en skön lång promenad få resan huvudet. Samtidigt tanka lite ny energi. Vädret var väldigt skönt nästan tio grader i luften.

 
 

På med min nya reflexväst och reflexer för att jag skulle synas ordentligt i trafiken. När det var gjort tog jag min kamera och promenerade iväg. Kameran är bra att ha med mig tycker jag så jag kan ta lite bilder till min blogg med.

 
 

Stannade till då och då för att ta lite bilder. Skickade paketet och gick sedan vidare. Till järnvägsparken där jag både tog och fick till ett par riktigt snygga och häftiga bilder. Sedan promenerade jag vidare till järnvägsstationen eller om man så vill resecentrum.

 
 

Tog lite bilder även där innan jag vände och gick hemåt. Det blev en ganska lång men framförallt väldigt skön promenad för min del. En hel del bilder i kameran som jag hade att gå igenom också. Väl hemma tog jag fram lite lasagne och värmde i micron. Åt och slog mig ner i soffan för att kika på tv:n nöjd med denna dag så somnade jag gott i min säng sedan.

Fridens Mikael.

Kommentera här: