Lördag en dag med solsken

Vaknade ganska tidigt i morse och steg då upp vid klockan fem. Jag har alltid varit en morgon människa. Satte mig i köket och väntade på att kaffet skulle rinna ner så var denna dag igång. Riktigt skönt ute var det lite mulet men solen kämpade för att tränga igenom och fram.

 
 

Gjorde i ordning frukost och slog mig ner i köket med en kopp nybryggd kaffe. Satt där och bara njöt och blickade ut och såg bilar susa förbi ja även ett och annat tåg kom förbi. Järnvägen går utanför men det är inget jag störs av.

 
 

Sedan blev det att städa här hemma och greja lite innan det var dags att åka ner till staden för att lämna in tipset. Alltid lika spännande men jag vann inget. Tog lite kort till min blogg och bestämde mig för att åka iväg och äta lite mat. Valde att åka till ett ställe jag aldrig ätit på förut Bless burgers heter stället och det var hyfsat godkänt men inte mer. Efter det styrde jag hemåt för att kika på ishockeyn på tv:n Oskarshamn – Skellefteå AIK.

Fridens Mikael.

Kommentera här: