November en mörk och gråtrist månad

November är av erfarenhet en väldigt mörk lite dyster och ofta regnig blöt månad. Detta är inget undantag det har de senaste dagarna och ja veckorna varit ganska grått och regnigt väder ute. Man blir lite smått lätt deprimerad av vädret ute.

 
 

Men inne i mitt sinne trots pandemin är det solsken och glädje det känns ganska skapligt bra ändå. Vädret är inte så fint så jag kan gå eller åka ut och fotografera. Jag vill gärna ha sol eller lite ljus om jag ska ut och fota.

 
 

Men något som däremot är väldigt skönt att krypa upp i soffan under en go pläd eller filt och bara koppla av och se på tv:n eller läsa en god bok.  Sedan är jag filatelist jag är frimärkssamlare så då har detta att pyssla med också. Jag hoppas få nån dag med solsken och lite fint väder så jag kan vara ute lite i den friska luften.

 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: