Höstens vackra färger

 
 

Hösten är en fantastisk årstid tycker jag väldigt fin när bladen på träden skiftar i färg och målar upp små vackra mönster. Speciellt när solen visar sig framme och skänker lus så blir det extra fint tycker jag.

 
 

Bestämde mig efter arbetsdagens slut att ta mig en promenad iväg för att fotografera en bit ifrån där jag bor. Jag tog mig en skön promenad eller ja en liten biltur ut till Marieberg. Väl där parkerade jag bilen och promenerade jag runt och tog en massa fina bilder. Solen sken och värmde så gott från en klarblå himmel.

 
 

Tog en massa bilder sedan får jag se vilka jag behåller och vilka jag raderar. Precis så där blir det alltid när jag fotograferar. Att fotografera år väldigt avkopplande och rogivande. Tog lite fler bilder innan jag gick vidare.

 
 

Stannade gång på gång för att fota. Det var riktigt skönt väder där jag promenerade runt och fotade för glatta livet. Började känna mig väldigt nöjd med de bilder som jag tagit så jag gick sakta tillbaka till bilen.

Kommentera här: