Lite pyssel blev fina tavlor till mitt sovrum

Ett av mina största intressen är fotografering. Det är något jag pysslat med i väldigt många år. Det är för mig oerhört avkopplande och rogivande. Brygga kaffe hemma sedan packa ner kameran och åka ut i naturen och fotografera. När jag nu flyttade till en större lägenhet så började jag så smått att planera för vad jag skulle ha på väggarna i min nya lägenhet. Jag har genom åren fotat så många bilder så jag satte mig ner för att gå igenom, titta och välja ut.

 
 

Jag skulle ha en stor tavla i sovrummet ovanför min nya säng planerade jag. Jaha att välja motivet är inte så enkelt då jag har flertalet bilder som jag tycker om. Men fastnade för en bild som jag tagit på en eka och sedan redigerat i Photoshop. Det fick bli den stora tavlan.

 
 
Sedan skulle jag ha lite mindre tavlor har ju fotat en hel del då jag varit ute på mina danskvällar. Valde ut några riktigt fina bilder på några extremt duktiga dansbandssångerskor. Kessy i Sandins, Therese i Excess och så Jenny Salén. Fint ska det vara. Några fina naturbilder blev det med. När allt är klart kommer det bli väldigt fint i mitt sovrum. Det är kul att småpyssla lite själv på egen hand. 

Kommentera här: