Fredagskväll

Denna fredag var vädret väldigt skönt och framför allt fint. Jag bestämde mig när jag kom hem från jobbet att jag skulle laga mat. Sedan sätta mig på balkongen och äta med en kall öl till det. Sagt och gjort maten hade jag redan handlat hem.

 
 

Det blev väldigt lyckat. Fram med stekpannan sedan börja koka upp vattnet och i med pastan. Det skulle visa sig vara en riktigt god pasta det där. I med en hamburgare i stekpannan som jag stekte. Någon minut senare var maten klar för att ätas.

 
 

Jag tog fram en kall öl och sedan slog jag mig ner på min balkong för att äta maten jag nyss lagat till. Det blev väldigt gott och en skön stund på balkongen. Ölen var även den väldigt god en Mariestads export. Det blev en fin trevlig mysig stund på balkongen. När så solen gick ner då gick jag in.

Fridens Mikael.

Kommentera här: