Promenad på sjön Vilången

Vädret som var denna helg kan jag absolut inte klaga på. Strålande solsken, minusgrader, klarblå himmel och en stor strålande sol. Jag bestämde mig på fr4edagen tidigt att jag skulle stämpla ut tidigare från mitt arbete sedan ha lite egen friskvård.

 
 

Sagt och gjort fikade på jobbet sedan flexade jag ut och åkte hem för att byta om och brygga på kaffe. Packade ner allt och drog iväg. Så vackert vädret var det var riktigt härligt. När jag kom fram var det precis att jag fick plats att parkera min bil det var ganska många som tydligen tänkt samma tanke som mig.

 
 

Tog lite bilder direkt. Sedan tog jag mig en kort men väldigt skön promenad ut på isen för att fotografera lite bilder och filma med. Gick sedan tillbaka till bilen för att hämta min ryggsäck skulle fortsätta promenera upp till vår sommarstuga och kolla så allt var okej där.

 
 

Det började skymma lite så jag ökade på stegen. Väl framme konstaterade jag att allt var okej. Bestämde mig för att ta en go fika på trappen på baksidan. Sedan kollade jag till min gran det är en egen historia. Packade ner allt6 och började gå tillbaka mot bilen min.

 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: