Loppis en chans till ett eller flera fynd

Något jag tycker är kul är att då och då åka ut och besöka Pingstkyrkans second hand. Jag åker inte ut varje lördag men då och då åker jag ut dit för att kika om jag hittar något. Jag brukar säga att man går alltid därifrån och har köpt med sig något.

 
 
 

Vädret var väldigt fint när jag steg upp tidigt och började göra mig klar. Klockan nio öppnar de men jag såg till att vara där redan precis efter halv nio. De har gjort väldigt bra restrektioner med att de släpper in ett antal personer åt gången i butiken.

 
 
 

Klockan nio öppnade de och jag steg in. Gick direkt till cd skivorna och bläddrade. Hittade direkt ett par med en favorit jag har nämligen Jill Johnson. Hittade lite fler skivor som jag också köpte. Nöjd betalade jag och åkte sedan hemåt för att få i mig lite frukost.

 

 
 
 
 
 
Fridens Mikael. 

Kommentera här: