Loppis tur

Bestämde mig för att ta en tur ut till Pingstkyrkans second hand. Det brukar jag göra lite då och då. Det är trevligt att se om man kan göra några fynd där. Gjorde mig klar hemma och for iväg dit ut.
 

Vädret var lite småkyligt och grått. Men det regnade inte. Kikade på klockan som verkade gå väldigt sakta nu. Det var väl för man väntade på något.
 

Så slog klockan nio och de öppnade. Jag gick rakt in till cd skivorna men det var inte så många som jag fann men några fick jag fatt i.
 

Hittade två böcker som jag köpte en med mäster Stig H Johansson som får väl anses som en av de största i Sverige inom travsporten. Och sedan en bok med skådespelaren Kjell Bergqvist.
 

Två fina dukar / löpare till mitt sovrrum fann jag också sedan betalade jag och åkte iväg för att tippa. Det blev sedan en fortsatt avkopplande lördag.

Fridens Mikael.

Kommentera här: