Promenad en fredag

När jag en längre tid varit sjuk och fortfarande inte är helt frisk utan att gå in något djupare på det, var det väldigt skönt att orka sig ut på en kort promenad. jag tar det i min egen takt och försöker att inte anstränga eller stressa för mycket.
 
 

Vädret var jättefint. Gjorde i ordning kameran och tog med mig den. Sedan promenrade jag ut. Började med att ta lite kort utanför huset där jag bor på blommorna. Sedan gick jag vidare.
Gick ut mot gamla sjukhuområdet här i Kristinehamn det heter Marieberg. Där låg ett stort mentalsjukhus. Med en fantastisk historia men av det finns knappt inga spår kvar.
 
 

Jag gick i min egen  takt och tog en massa bilder med kameran. Solen värde så gott. Hittade ett fint löv så jag tog bild på. Gick sedan vidare och tog lite mer bilder innan jag kände mig nöjd. Började gå hemåt nöjd med denna dag och dessa bilder som jag fotograferat.
 
 

Fridens Mikael.

Kommentera här: