Promenad en söndag!

Jag såg ut när jag satt och åt min frukost att vädret ute var så himla fint. Bestämde mig för att ta mig en skön promenad. Jag skulle ändå lämna in tipset så jag stegade iväg. Gjorde klart det sista och plockade undan allt.

 
 

Sedan gick jag iväg och vädret var riktigt skönt soligt och grant. Så härlig känsla att vara ute och gå. Jag gick en omväg för att på så vis gå en längre promenad ner till Coop. Annars går det ganska fort att promenera dit ner för mig.

 
 

Solen värmde så gott och det kändes riktigt skönt där jag gick.  Stannade då och då tog lite bilder med mobilen och gick vidare. Träffade en vän som skulle ut med sin hund så vi tog en mycket kort promenad. Sen gick jag vidare och lämnade in tipset innan jag promenerade hemåt.

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: