Mickez fotosida på Facebook

 

Många har genom åren frågat mig med alla de bilder som Jag fotograferar dels när jag är ute på mina danskvällar, men dels när jag är ute och fotograferar vad jag gör med bilderna. Lägger du ut de är ofta en fråga som jag fått och får.

Svaret är att alla bilder lägger jag in i datorn och går igenom sedan redigera. Skriver och lägger in här i min blogg. Men sedan har jag på Facebook en fotosida om ni söker på ”Mickez fotosida” Får ni fram min fotosida och kan där ta del av flertalet av bilderna jag fotar. Glöm inte att klicka på gilla knappen med. Anledningen var att många frågade när jag var ute på dans vart hamnar eller lägger du bilderna du fotograferar. Det lägger jag in på min Facebook sida svarade jag, men ni kan inte se dom för ni är inte vän med mig där.

Då gjorde jag slag i saken och skapade min fotosida som fick namnet ”Mickez fotosida” Och där kan man då se många av de bilder som jag fotograferar. Har även en sida på Instagram där jag heter Wolfmicke

Fridens Mikael.

Kommentera här: