Cykeltur

 
 

För något år sedan efter att jag sett en annons på Blocket köpte jag mig en cykel. Det är en av de bästa investeringar som jag gjort. Nu kan jag ge mig ut på mina cykelturer vilket alltid är riktigt skönt. Där jag bor i Kristinehamn har jag så många fina cykelvägar att välja på. Likaså att promenera vid vattnet eller åt andra hållet så är jag ute i skogen.

 
 

Lade ner en vattenflaska i ryggsäcken för det är viktigt att dricka mycket när det är så pass varmt som det är ute. Tog med mig min lilla digitalkamera också. På med cykelhjälmen så cyklade jag sedan iväg. Gjorde små stopp för att ta lite kort längs min väg.

 
 

Det var ett riktigt varmt underbart väder. Så skönt och lite lätt fläktade vinden mot mig. Det blev en riktigt skön cykeltur för min del. Förbi längs med vattnet cyklade jag stannade till för att ta fram kameran och ta kort.

 
 

När jag så började känna mig nöjd och klar så cyklade jag hemåt. Ställde in cykeln i mitt cykelrum i källaren. Så gott att komma hem få i sig lite mat och sedan sätta sig och redigera lite bilder och skriva ihop detta inlägg till min blogg.

Fridens Mikael.

Kommentera här: