Fotografering och jul semester!

naturbild.Ölme kyrka.Naturbild.

Just nu njuter jag för fullt av mitt liv. Bättre kan jag nog inte få det inte just idag vaknade i morse vid halv nio och tittade ut och möttes av en strålande sol på en klarblå himmel. Gick upp och fixade lite frukost åt mig bryggde på kaffet och satte mig vid datorn och läste lite nyheter. Känns så skönt att vara ledig från jobbet nu och för en gång skull så värdesätter jag detta väldigt mycket. Och speciellt då det är vackert väder ute det innebär att jag åker ut och fotograferar. Nu är det en mycket fin årstid att fotografera. Tog en fin tur igår till Ölme som ligger cirka en mil utanför Kristinehamn till deras fina kyrka. Åkte sedan vidare till Åsviken som det heter innan jag styrde mot dagens slutmål Kummelöns naturreservat. Fick en mycket fin solig dag och det var perfekta förhållanden för fotografering här det är ju sådant som gör mig väldigt lycklig och glad.

 NaturbildNaturbild.Naturbild.

Naturbild.Naturbild.Naturbild.

Jag själv.

Men något som är så skönt just nu är att jag har lite jul semester eller ledigt från jobbet. Det kom verkligen lägligt och man behöver det för att ladda batterierna och få nya krafter. Sedan få lite tid för sig själv också. Det har varit och är så skönt inte ha en massa måsten inplanerade här ta dagen lite som den kommer. Blir en del jobb med min hemsida också uppdatera den med lite bilder och nya sidor. Sedan är det nyårsaftonen i morgon vilket alltid är trevligt men det tänker jag återkomma till i ett annat inlägg här.

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: