Fotografering vid Bergsjön!

Vädret har idag varit helt underbart här i Kristinehamn. Vaknade i morse och kände mig så glad och lycklig steg upp duschade och for till jobbet. Idag stod det två saker på mitt schema förutom arbetet nämligen tandhygenisten sedan teater träning det börjar närma sig den 4:e juni då vi ska spela upp våran föreställning ”Pytt i panna med Girlpower” Det är teatergruppen  ”Fritt Fall” som vi döpt den till som ska spela detta. Det blir en massa olika scener där var och en fått tolka och spela det dom velat sedan har vi tillsammans satt ihop detta en föreställning har vi redan kört och nu kommer föreställning nummer 2 av 2 ska tilläggas. Det är mycket teaterträning nu varje dag men det är samtidigt så kul och givande. Kom hem och vilade lite valnade till en timme senare av att det fortfarande var ett sådant underbart väder ute. Bestämde mig för att ta bilen ut och fotografera det är ju ett utav mina allra största intressen att just fotografera.

Brygga.Maskros.Natur.

Bergsjön.Bergsjön.Bergsjön. 
Jag.Bergsjön.Bergsjön.

Köpte en dricka med på Statoil innan jag for iväg hade också laddat stereon i bilen med min stora idol John Fogerty. Där satt jag och körde och samtidigt skrålade med i hans underbara låtar. Svängde av vägen in mot Bergsjön och stannade till för att ta lite bilder det var ett perfekt foto väder ute. Satte mig vid vattnet och bara njöt solen hade precis gått ner så och sjön låg spegelblank och en lätt ljummen vind svepte förbi. Satt tills klockan blev halv elva på kvällen då kände jag att det var dags att styra bilen hemåt. Filmade två filmer för att visa hur fint det var där jag var men också att spara som ett minna av en fin kväll.

 

Fridens Mikael.

Kommentera här: